کسب و کارها

رایانه کمک، بهترین مرکز خدمات شبکه و راه اندازی شبکه و سرور

امروزه در اغلب موسسات و سازمان‌ها برای اینکه بتوان ارتباط بین کاربران مختلفی که در این شرکت‌ها مشغول فعالیت می‌باشند را برقرار نمود، اقدام به راه اندازی شبکه در این موسسات می‌نمایند. با انجام این کار کلیه کامپیوترهای موجود در آن سازمان‌ها به یکدیگر وصل می‌شوند و حتی تجهیزاتی مثل پرینتر هم به صورت اشتراکی از طریق کاربران این کامپیوترها قابل استفاده خواهد بود. کلیه عملیات اجرا و راه‌اندازی شبکه، عیب یابی و بررسی مشکلات به وجود آمده در شبکه و حل این مشکلات به عهده شرکت ‌های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه می‌ باشد. 

شرکت ‌ها و موسسات مختلفی در داخل کشور به عنوان پشتیبان شبکه مشغول فعالیت می‌ باشند. اما از بین آنها مجموعه رایانه کمک توانسته به عنوان بهترین مرکز خدمات شبکه و سرور کامپیوتری شناخته شود. چنانچه شما هم دوست دارید در رابطه با خدماتی که این شرکت در زمینه خدمات شبکه و سرور کامپیوتری به کاربران خود ارائه می‌ دهد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

دلایل برتری رایانه کمک نسبت به سایر موسسات ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه

همانطور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره کردیم، امروزه بسیاری از شرکت‌ها، پیمانکاری شبکه و زیرساخت شبکه خود را به مجموعه رایانه کمک واگذار نموده‌اند. دلیل این امر هم این است که مجموعه رایانه کمک نسبت به رقبای خود توانسته با ارائه خدمات برتر به مشتریان باعث اعتمادسازی و جلب رضایت آنها گردد. کلیه افرادی که از مجموعه رایانه کمک خدمات پشتیبانی شبکه دریافت می‌کنند، هیچگونه نگرانی از بابت به وجود آمدن مشکل در شبکه خود ندارند و در صورت بروز هر نوع مشکلی کارشناسان رایانه کمک در اسرع وقت به مشکل آنها رسیدگی نموده و مشکلشان را مرتفع خواهند نمود. 

بنابراین در صورت همکاری با مجموعه رایانه کمک شبکه شما همیشه فعال و آپدیت بوده و مشکلات به وجود آمده برای آن نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد. رایانه کمک این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که یک ارتباط ایمن و سالم بین سیستم‌های موجود در شرکت شما برقرار کند تا تمامی کاربران بتوانند از سرویس‌های موجود در شبکه برای پیشبرد کارهای خود استفاده نمایند. 

بنابراین در مواقعی که یک یا تعدادی از کاربران شبکه شما ارتباطش با شبکه قطع شود و یا هر نوع مشکلی مثل عدم اتصال به اینترنت برایش به وجود بیاید، مجموعه رایانه کمک می‌تواند با ارائه خدمات پشتیبانی درصدد رفع مشکل به وجود آمده بر بیاید.

برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص خدمات شبکه و سرور کامپیوتری که رایانه کمک به مشتریانش ارائه می کند میتوانید با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت: 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید.

چرا نیاز به دریافت خدمات پشتیبانی شبکه از رایانه کمک داریم؟ 

مجموعه رایانه کمک به عنوان ارائه دهنده خدمات شبکه رایانه کمک، وظیفه انجام امور مختلفی را در شبکه شما بر عهده دارد که اگر خودتان می‌خواستید این کارها را انجام دهید بی‌شک با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شدید. در ادامه دلایلی که باعث می شود تا به پشتیبان شبکه در سازمان‌ها و موسسات مختلف نیاز داشته باشید، به اختصار آورده شده است:

  1. پشتیبان شبکه می‌تواند کلیه مشکلات به وجود آمده در شبکه‌های کامپیوتری را مرتفع نماید. 
  2. چنانچه قصد به روز کردن شبکه خود را داشته باشید تا بتوانید سرویس‌های نرم‌افزاریتان را ارتقا دهید، می‌توانید از پشتیبان شبکه خود درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهد. 
  3. یک پشتیبان شبکه می‌تواند به شما در اضافه یا کم کردن قسمتی از شبکه کمک کند. 
  4. در صورتی که تمایل به بررسی سخت‌افزاری شبکه و ارتقای آن را دارید، می‌توانید از پشتیبان شبکه کمک بگیرید.
image 4

ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه توسط مجموعه رایانه کمک به مشتریان 

مجموعه رایانه کمک مفتخر است که توانایی ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه توسط رایانه کمک به مشتریان را دارا می ‌باشد و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند زیرساخت شبکه خود را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی و نصب نمایند. لازم است بدانید که در صورت انتخاب نادرست تجهیزات شبکه و پیاده سازی نادرست آنها، آن شبکه در آینده با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. بنابراین بهتر است انجام این کار را به مجموعه‌ای واگذار کنید که از کارشناسان زبده و کارآزموده برای خرید تجهیزات مناسب برای زیر ساخت شبکه و نصب و راه‌اندازی این تجهیزات استفاده می‌نماید.

خدمات پسیو شبکه شامل مواردی مثل راه‌اندازی تلفن سانترال، داکت کشی، نصب پریزها و نودها، ترانکینگ، نصب سنسورها و تجهیزات هوشمند و مواردی از این دست می‌شود. در صورتی که خدمات پشتیبانی شبکه خود را از مجموعه رایانه کمک دریافت کنید، خیالتان راحت خواهد بود که زیر ساخت شبکه شما به صورت کاملاً مناسب و اصولی طراحی و پیاده سازی خواهد شد.

image 3

جمع بندی 

اگر برای حل مشکلات به وجود آمده در شبکه‌های کامپیوتری خود به دنبال یک پشتیبان شبکه قابل اعتماد هستید، مجموعه رایانه کمک می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام این کار معرفی گردد. این مجموعه با تلاش ‌های بسیاری که در طول سالیان گذشته انجام داده، توانسته به عنوان بهترین مرکز خدمات شبکه و سرور کامپیوتری در ایران شناخته شود و امروزه بسیاری از موسسات و شرکت ‌ها خدمات پشتیبانی شبکه خود را از این مجموعه دریافت می‌کنند. رضایت بالای مشتریان از خدمات دریافتیشان از این مجموعه گواه بر این موضوع می ‌باشد. 

شما برای دریافت خدمات شبکه و سرورهای کامپیوتری در موسسات خود از چه شرکتی خدمات پشتیبانی دریافت می‌کنید؟ ممنون می ‌شویم نظرات و تجربیات مفید خود در این زمینه را در بخش کامنت با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. در آخر از شما متشکریم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا بتوانید یک مجموعه خوب و قابل اعتماد برای دریافت خدمات پشتیبانی شبکه بیابید.

اگر سوالی درباره نحوه دریافت خدمات پشتیبانی شبکه و سرورهای کامپیوتری از رایانه کمک داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید و کارشناسان ما سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.

sina Nikousefat

من سینا نیکوصفت عاشق دنیای خودرو هستم و از بچگی بی نهایت به خودرو و برندهای خودروسازی علاقه داشتم و همیشه مجله های خودرو رو خریداری میکردم و میخوندم. اتوگرام یک ایده عالی برای من بود تا بتونم در مورد خودرو و قطعات خودرو و نقد بررسی خودروهای برندها بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *