کسب و کارها

شرایط ثبت نام لاتاری افراد مجرد

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد نیز مانند شرایط کلی لاتاری برای همه‌ی افراد است. داشتن پاسپورت در لاتاری یکی از بزرگ‌ترین موانع بود که خوشبختانه برداشته شد. اما در صورت برنده شدن در لاتاری، برای خروج از کشور و انجام مصاحبه سفارت بایستی پاسپورت تهیه شود. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را بیشتر در مورد شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد آشنا کنیم.

شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد

همانطور که گفته شد شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد همانند شرایط عمومی لاتاری می‌باشد. تنها مزایایی که متاهل‌ها نسبت به مجردها دارند این است که شانس برنده شدن آن‌ها دو برابر است. 

شرایط ثبت نام لاتاری برای مجردها عبارتند از:

  • باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشد یا ۲ سال سابقه کار قابل اثبات داشته باشد.
  • محل تولد متقاضی جزء کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری باشد.
  • داشتن عکس مناسب برای ثبت نام در لاتاری هم از دیگر شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد است.
  • لازم به ذکر است که خوشبختانه برای ثبت نام در لاتاری شرایط سنی خاصی وجود ندارد و شما در هر سنی که باشید و ۳ شرط بالا را داشته باشید قطعا می‌توانید در لاتاری ثبت نام کنید.
image 1

شرایط عکس برای ثبت نام لاتاری افراد مجرد

بارگذاری عکس مناسب لاتاری، یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت نام در لاتاری است. در ثبت نام لاتاری متقاضی نه تنها نیاز به بارگذاری عکس اصلی دارد، بلکه برای ثبت نام زیرمجموعه‌های خود نیز به عکس آن‌ها نیاز دارد. شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد نیز به همین شکل است و باید توجه کنید که بیشترین مواردی که باعث منع شما از قرعه کشی لاتاری می‌شود، آپلود عکس لاتاری اشتباه یا عکس با شرایط نامناسب و یا آپلود عکس قدیمی برای ثبت نام لاتاری است.

این نکته‌ای می‌باشد که بیشتر متقاضیانی که برای ثبت نام لاتاری اقدام می‌کنند از آن بی اطلاع هستند و به همین دلیل ساده هر سال، شانس برنده شدن در لاتاری را از دست می‌دهند. نکته مهم در مورد عکس پرسنلی برای شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد این می‌باشد که حتی با آپلود یک عکس با شخصیت کارتونی یا عکس سفید، ثبت نام لاتاری شما در سایت اصلی آمریکا تکمیل می‌شود و به شما کد رهگیری اختصاص خواهد یافت.

 دقت کنید که دریافت کد کانفرمیشن و تکمیل ثبت نام به این معنا نیست که حتما در قرعه کشی لاتاری آمریکا شرکت داده می‌شوید. چون اگر عکس شما شرایط عکس لاتاری را دارا نباشد، به صورت خودکار از قرعه کشی لاتاری حذف خواهید شد و شانس برنده شدن در لاتاری را از دست خواهید داد.

همانطور که ذکر شد از جمله شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد این است که افراد باید برای تهیه عکس لاتاری گرین کارت نهایت دقت را کنند و باید در رابطه با عکس استاندارد یک سری نکات را رعایت کنند که این نکات عبارتند از:

  • زاویه مستقیم به دوربین داشته باشند.
  • عکس به طول ۶۰۰ پیکسل تا ۱۲۰۰ پیکسل و به شکل مربع قابل قبول است.
  • عکس باید رنگی با زمینه سفید یا مایل به سفید باشد.
  • عکس بدون عینک و سمعک باشد.
  • به هیچ عنوان نباید موی شما روی صورت شما را بپوشاند و نیاز نیست تا گوش‌ها معلوم شود. 
  • چون عکس با حجاب برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب را رعایت می‌کنند هیچ ممانعتی ندارد. فقط به صورت کامل باید گردی صورت واضح باشد.

حداقل سن لازم برای ثبت نام لاتاری

بیشتر وقت‌ها داشتن حداقل سن برای ثبت نام لاتاری اولین سوالی می‌باشد که در ذهن مخاطب مطرح می‌شود. در ثبت نام لاتاری حداقل سن و حداکثر آن مطرح نمی‌باشد به صورتی که حتی یک کودک تازه به دنیا آمده نیز می‌تواند به عنوان زیر مجموعه کیس اصلی در لاتاری قرار بگیرد. در شرایط عمومی لاتاری فرزندانی که بیشتر از ۲۱ سال سن دارند نمی‌توانند به عنوان زیر مجموعه کیس اصلی در لاتاری ثبت نام نمایند پس افرادی که بالای ۲۱ سال سن دارند می‌بایست به صورت جداگانه در لاتاری ثبت نام نمایند.

دقت کنید که افراد زیر ۲۱ سال که دیپلم دارند، یک فرصت برای افزایش شانس خود در برنده شدن دارند به این شکل که هم به صورت زیر مجموعه خانواده خود و هم به صورت جداگانه می‌توانند در لاتاری ثبت نام کنند.

image

حداکثر سن برای ثبت نام لاتاری

همانطور که ذکر شد چیزی به عنوان حداقل یا حداکثر سن برای ثبت نام لاتاری وجود ندارد، در تمام سنین که هستید، در صورت دارا بودن شرایط عمومی لاتاری، می‌توانید در این قرعه کشی ثبت نام کنید و شانس خود را امتحان نمایید.

سوالات درمورد شرایط ثبت نام لاتاری برای افراد مجرد 

  • آیا می‌توان در دوره‌های آتی برای ثبت نام لاتاری از عکس قبل یا دوره‌ قبلی لاتاری استفاده کرد؟

 خیر، عکس لاتاری باید برای ۶ ماه قبل باشد.

  • آیا می‌توان مادر را نیز زیر مجموعه خود ثبت نام کرد؟

خیر، این امکان به هیچ وجه وجود ندارد. 

  • آیا فردی که ۲۰ سال سن دارد باید زیر مجموعه پدر و مادر ثبت نام کند؟

لاتاری برای متقاضی هیچ شرایط سنی ندارد، اگر دارای دیپلم می‌باشید می‌توانید در لاتاری ثبت نام کنید.

  • اگر فرد دوبار در لاتاری ثبت نام کند باعث افزایش شانس برنده شدن‌ آن می‌شود؟

 خیر، هر دو فرم آن باطل خواهد شد.

  • بعد از برنده شدن فرد چقدر فرصت دارد تا اقدام کند؟

 شش ماه بعد از اعلام جواب لاتاری، در سفارت‌های آمریکا مصاحبه‌ی برندگان لاتاری شروع می‌شود و برندگان برای مصاحبه به سفارت با توجه به کیس نامبرشان دعوت می‌شوند. هم‌چنین از طریق ایمیل دعوت به مصاحبه مشخص می‌شود که به آن نامه دوم لاتاری گفته می‌شود.

sina Nikousefat

من سینا نیکوصفت عاشق دنیای خودرو هستم و از بچگی بی نهایت به خودرو و برندهای خودروسازی علاقه داشتم و همیشه مجله های خودرو رو خریداری میکردم و میخوندم. اتوگرام یک ایده عالی برای من بود تا بتونم در مورد خودرو و قطعات خودرو و نقد بررسی خودروهای برندها بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *