معرفی فروشگاهها

معرفی بیمه تکمیلی سامان

بیمه که به زبان انگلیسی Insurance ترجمه می شود یک مکانیزم برای جلوگیری یا محافظت از شما در برابر ریسک ها و البته تهدیدهایی است که در زندگی شما یا کسب و کارتان با آنها مواجه هستند. بیمه از شما در برابر مشکلاتی که ممکن است روزی با آنها بصورت ناخواسته مواجه شوید محافظت می کند و این نکته بسیار مهم است که بدانید شاید هیچوقت نیازی به بیمه نداشته باشید ، بیمه یک تضمین است ، یک اطمینان خاطر است ، یک آرامش است برای اینکه شما یک سری دغدغه های ذهنی را حداقل در زندگی تجربه نکنید .

برای مثال بیمه به شما در خصوص آتش سوزی منزل ، تصادف خودرو یا حتی سرقت و بسیاری دیگر از موارد این تضمین را می دهد که خسارتی که به شما وارد شده است را پرداخت کند. همچنین ما چیزی به نام بیمه عمر داریم که برای مثال اگر شخصی خدا رحمتش کند شود !!! شرکت بیمه مبلغی پول به عنوان بیمه عمر به خانواده کسی که به رحمت خدا رفته است پرداخت می کند. جالب است بدانید که بیمه آنقدر در دنیا تنوع دارد که برای آن یک جزیره جداگانه در توسینسو در نظر گرفته شده است ، در انگلستان حتی بیمه حیوانات خانگی نیز وجود دارد !! اما شما باید بدانید که مکانیزم کاری شرکت های بیمه و نحوه پرداخت خسارت آنها به شما چگونه است .

بیمه‌ تکمیلی

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع‌ پوشش‌های بیمه‌‌ای، بیمه‌ تکمیلی درمان است‌. با توجه‌ به‌ اینکه‌ انسان همواره‌ در معرض‌ خطر انواع‌ مختلف‌ بیماری‌ها بوده‌ و هست‌، به ناچار برای معالجه‌ بیماری و بهبودی، متقبل‌ هزینه‌‌های سنگین‌ پزشکی، دارو، عمل‌ها‌ی جراحی و مخارج‌ بیمارستان‌ می‌شود. به‌ منظور کمک‌ در پرداخت چنین‌ هزینه‌هایی، بیمه‌های درمانی طراحی و به متقاضیان ارائه می‌گردند.

شرکت بیمه سامان شرایطی را به وجود آورده است تا افرادی که بیمه پایه (مانند تأمین اجتماعی و خدمات درمانی و …) ندارند، بتوانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند. درصورتی‌که بیمه‌گذار فاقد بیمه‌گر پایه باشد، 18 درصد به‌عنوان اضافه نرخ به کل هزینه بیمه تکمیلی سامان اضافه خواهد شد. علاوه بر آن این شرکت خدمات بیمه تکمیلی را در قالب طرح‌های متنوع با قیمت‌های مختلف عرضه کرده تا افراد بتوانند با هر سطح از درآمد، از خدمات بیمه درمان استفاده کنند.

بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی جزء خدمات شرکت سامان است که در ادامه به طور کامل به آن پرداخته‌ایم. نکته بعد این است که بسیاری از ما در شرکت‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها فعالیت می‌کنیم. باتوجه‌به اینکه شرکت‌های زیر 50 نفر نمی‌توانند برای کارکنان خود بیمه تکمیلی گروهی تهیه کنند، ممکن است نتوانیم از خدمات بیمه درمان استفاده کنیم. یکی از مزایای شرکت سامان این است که بیمه تکمیلی را به شکل خانوادگی ارائه می‌کند. به علاوه شرکت‌های کوچک زیر 50 نفر هم می‌توانند از خدمات درمان تکمیلی این شرکت بهره‌مند شوند.

ویژگی متقاضیان بیمه درمان گروهی سامان:

  • در بیمه تکمیلی سامان باید حداقل 50 نفر از طرف شرکت و یا سازمان ‌بیمه‌گذار به شرکت بیمه معرفی شود.
  • کلیه پرسنل باید تحت پوشش بیمه‌های درمان معمولی مانند سازمان تامین اجتماعی یا سازمان خدمات درمانی و یا سازمان خدمات نیروهای مسلح (ارتش) باشند.
  • حداقل 50 درصد کارکنان سازمان متقاضی بیمه درمان تکمیلی‌ باشند.

بیمه تکمیلی انفرادی سامان

در حال حاضر بیمه سامان یکی از معدود شرکت‌هایی است که امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی انفرادی فراهم کرده است. برای این منظور، شرکت بیمه سامان 6 طرح معرفی کرده است که سقف تعهدات بیمه تکمیلی و حق بیمه سالیانه در هرکدام از آن‌ها متفاوت خواهد بود.

اگر فرد شاغل باشد؛ از طریق سازمان/ اداره/ شرکتی که فعالیت دارد، امکان خرید این بیمه‌ها برایش فراهم می‌شود. اما اگر فرد شاغل نباشد چه؟ همان‌طور که اشاره شد، اکثر شرکت‌ها بیمه تکمیلی را به صورت گروهی ارائه می‌دهند. شرکت بیمه سامان شرایطی را فراهم کرده‌است که شما می‌توانید به صورت انفرادی از این خدمت بهره‌مند شوید. برای دریافت این بیمه‌نامه درمان شرکت بیمه سامان، قاعدتا لازم است حق‌بیمه بالاتری بپردازید. این بیمه‌نامه طرح‌ها و پوشش‌های متنوعی دارد. حق‌بیمه و میزان خسارت پرداختی بیمه تکمیلی سامان، به نوع طرح، سن بیمه‌شده و سقف پوشش انتخابی او وابسته است.

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان

دوره انتظار بیمه تکمیلی سامان برای زایمان برابر 9 ماه و برای بیماری‌های مزمن برابر 3 ماه است؛ درنتیجه شما تا پیش از گذشت این دوره از خرید بیمه، نمی‌توانید از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنید.

شرایط سنی بیمه‌شدگان بیمه سامان

بیمه تکمیلی سامان برای همه افراد از بدو تولد تا سن هفتاد سالگی، امکان بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی این شرکت را فراهم کرده است. اما پس از گذشت این مدت، امکان استفاده از بیمه تکمیلی برای افراد وجود ندارد.

فرانشیز بیمه تکمیلی سامان

هزینه‌های درمان در بیمه تکمیلی سامان با توجه به حق فرانشیز بیمه تکمیلی محاسبه می‌شوند. در این نوع بیمه، فرانشیز معمولا برابر 10 درصد است؛ درنتیجه پرداخت ده درصد از هزینه‌های درمان بر عهده بیمه‌شده خواهد بود.

معرفی سایت بیمه دون

بیمه دون حس خوب آرامش ، نمایندگی 1418 رحمانی بیمه سامان در شهر کرمان ارائه دهنده انواع بیمه های شرکت سامان میباشد .برای اطلاعات بیشتر به سایت بیمه دون به آدرس bimedon.com مراجعه نمایید شماره تماس : 33327700 034 .

sina Nikousefat

من سینا نیکوصفت عاشق دنیای خودرو هستم و از بچگی بی نهایت به خودرو و برندهای خودروسازی علاقه داشتم و همیشه مجله های خودرو رو خریداری میکردم و میخوندم. اتوگرام یک ایده عالی برای من بود تا بتونم در مورد خودرو و قطعات خودرو و نقد بررسی خودروهای برندها بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *