معرفی خدمات خودرو

بهترین مرکز تخصصی دیتیلینگ خودرو در تهران

با توجه به ارزش بالای خودرو در ایران ، رسیدگی و نگهداری خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، زیبایی بدنه خودرو و نمای آن بیش از هر چیز دیگری نمایانگر ارزش و زیبایی خودروی شماست . دیتیلینگ خودرو به زیبایی جزییات کلیه قسمت های خودرو و اجزای کابین می پردازد ، خدمات دیتیلینگ خودرو در تهران یک فرآیند کاملا تخصصی است که با هدف تمیزی ، حفاظت و زیبایی ظاهر خودرو انجام می شود . این خدمات شامل مراحل و روند مختلفی می شود که در ادامه به آن می پردازیم و یکی از تخصصی ترین مرکز های دیتیلینگ خودرو در تهران را به شما معرفی می کنیم.

دیتیلینگ خودرو چیست؟

دیتیلینگ خودرو یک مفهوم کاملا متفاوت با کارواش را تداعی می کند ، در دیتیلینگ خودرو کارشناسان تمامی اجزا و قسمت های خودرو با تجهیزات تخصصی و بهترین متریال خودرو شما را به زیبایی روز اول تبدیل میکنند.دیتیلینگ یک فرآیند عمیق و زمان بر است و برخلاف کارواش که تنها بدنه خارجی خودرو را با فشار آب شستشو میدهد تمامی اجزای ماشین به دقت شسته می شود.

همچنین پولیش خودرو ، ایجاد پوشش سرامیک و کاور خودرو نیز بخشی از فرآیند دیتلینگ خودرو محسوب می شود.

انواع دیتیلینگ خودرو

انواع دیتیلینگ خودرو به دو بخش دیتیلینگ داخلی خودرو و دیتلینگ خارجی خودرو تقسیم می شود.

  1. در دیتیلینگ داخلی خودرو به تمیز کردن قسمت داخلی کابین خودرو پرداخته می شود ، برای پاکسازی این بخش از روش های مختلفی مانند بخارشویی ، پاکسازی با جاروبرقی و یا شستشو با مواد مخصوص بدون دخالت آب استفاده می شود.
  2. در دیتلینگ خارجی خودرو به قسمت بدنه خودرو پرداخته می شود و با انجام فرآیند های مختلف مانند پولیش ، سرامیک و کاور خودرو خودروی شما مانند روز اول زیبا و درخشان خواهد شد.

سرامیک خودرو

سرامیک بدنه یکی از تکنیک های کاهش و به حداقل رساندن آسیب به بدنه خودرو است که باعث زیبایی دو چندان خودروی شما نیز خواهد شد ، این پوشش یک لایه محافظ در برابر عواملی مانند آفتاب سوختگی ، آسیب دیدگی بدنه با مواد شیمیایی ، شیره درخت و تمامی مواردی است که می توانند به خوردگی بدنه و ایجاد زنگ زدگی موجب شوند.

با استفاده از خدمات سرامیک خودرو در تهران در مجموعه تخصصی نوین کار از مزایای زیر برخوردار خواهید شد.

  • لکه های شیمیایی به خودرو شما آسیب نمی زند.
  • آسیب UV را کاهش میدهد و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.
  • شستشوی خودرو شما راحت تر و موثرتر خواهد شد.
  • باعث درخشندگی و زیبایی دو چندان خودرو شما خواهد شد.
سرامیک خودرو
سرامیک خودرو

پولیش خودرو

اگر قصد دارید خودروی خود را سالم و زیبا نگهداری کنید پولیش خودرو یکی از مهمترین خدمات برای خودرو شما خواهد بود. پولیش فرآیندی است که باعث برطرف کردن نواقص بدنه خودرو مانند فرورفتگی های جزئی ، خش ، لکه ها و جرم های روی سطح بنده می شود ، همچنین پولیش خودرو باعث براق شدن خودرو شما و افزایش زیبایی آن خواهد شد.

با استفاده از خدمات پولیش خودرو در محل توسط متخصصین مجرب نوین کار خودروی خود را در هر محلی به بهترین شکل و با بهترین کیفیت پولیش کنید. با استفاده از خدمات پولیش خودرو نوین کار خراش های سطحی خودرو شما محو خواهد شد و با حذف یک لایه از سطح خودرو تمامی آسیب های سطح خودرو از بین خواهد رفت ، در مجموعه نوین کار به وسیله تجهیزات منحصر به فرد و پولیش مخصوص ، شیشه ها و چراغ و حتی بخش های پلاستیکی را نیز می توان پولیش کرد.

مزایای پولیش خودرو

  • ایجاد سطحی شفاف و براق بر روی بدنه خودرو
  • ارتقای جذابیت خودروی شما
  • از بین بردن خط و خش های جزئی و حتی خراش های نیمه عمیق
  • ایجاد لایه پوششی محافظ
پولیش خودرو
پولیش خودرو

بهترین مرکز تخصصی دیتیلینگ خودرو

مجموعه خدمات خودرو نوین کار با متخصصین مجرب و آموزش دیده فوق حرفه ای با چندین سال سابقه در زمینه خدمات زیبایی خودرو و دیتیلینگ خودرو تمامی خدمات مورد نیاز خودرو شما را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می کند ، از مجموعه خدمات نوین کار می توان به صافکاری PDR ، دیتیلینگ خودرو ، نقاشی ، نانو سرامیک ، صفرشویی ، کاور بدنه و ده ها خدمات دیگر اشاره کرد.

آدرس مجموعه نوین کار

مرکز خدمات خودرویی نوین کار تهران،خیابان خلیج فارس شمالی،خیابان ۱۷ ،پلاک ۲۰۱/۲

شماره تماس و مشاوره رایگان : 02191620008

آدرس سایت مجموعه : novincar.com

چرا خدمات دیتیلینگ خودرو نوین کار را انتخاب کنیم؟

فرآیند دیتیلینگ خودرو یک فرآیند تخصصی است که بایستی توسط کارشناسان حرفه ای انجام گیرد ، مجموعه نوین کار نه تنها خدمات دیتلینگ خودرو را ارائه می دهد بلکه خدمات آموزشی تخصصی دیتیلینگ خودرو را نیز ارائه می کند ، بدون شک مجرب ترین کارشناسان دیتیلینگ خودرو در این مجموعه حاضر به خدمات رسانی به شما هستند.

هزینه دیتیلینگ خودرو

هزینه دیتیلینگ برای خودروهای مختلف ، متفاوت است و با توجه به مدل خودروی شما و عمر آن قابل محاسبه میباشد ، هزینه دیتلینگ به نسبت شستشوی عادی خودرو بالاتر است اما کیفیت و ماندگاری دیتیلینگ خودرو قابل مقایسه با شستشوی عادی نیست ، برای اطلاع دقیق از هزینه های دیتیلینگ خودرو با کارشناسان ما در نوین کار تماس بگیرید .

جشنواره زمستانه نوین کار

با توجه به استقبال بی سابقه شما همراهان عزیز نوین کار تخفیفی همگانی برای تمامی خدمات مجموعه در نظر گرفته ایم ، تا عید نوروز بر روی تمامی خدمات نوین کار ده درصد تخفیف ویژه بگیرید ! همچنین بر روی تمامی خدمات اصلی مجموعه مانند دیتیلینگ خودرو ، سرامیک خودرو ، کاور خودرو و دیگر خدمات نوین کار صفرشویی تخصصی رایگان دریافت کنید.

image 3
بهترین مرکز تخصصی دیتیلینگ خودرو در تهران

آموزش دیتیلینگ خودرو

در صورتی که علاقه مند به یادگیری دیتیلینگ خودرو هستید می توانید در دوره های آموزشی حرفه ای نوین کار شرکت کنید ، دوره های آموزشی برگزار شده در انواع و سطوح مختلف برگزار می شود و به صورت عملی به یادگیری مراحل و روند دیتلینگ خواهید پرداخت ، از نمونه دوره های برگزار شده توسط آکادمی نوین کار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مفاهیم و اصول پایه دیتیلینگ خودرو
  • نحوه استفاده از محصولات و ابزار مختلف
  • روش‌های تمیز کردن، پولیش کردن، واکس کردن، نانو کردن و …
  • چالش‌ها و مشکلات رایج در دیتیلینگ خودرو و راه‌حل‌های آن‌ها

برای شرکت در دوره های آموزشی خدمات خودرو نوین کار کافی است تا با کارشناسان ما در نوین کار تماس بگیرید.

شماره تماس : 02191620008

sina Nikousefat

من سینا نیکوصفت عاشق دنیای خودرو هستم و از بچگی بی نهایت به خودرو و برندهای خودروسازی علاقه داشتم و همیشه مجله های خودرو رو خریداری میکردم و میخوندم. اتوگرام یک ایده عالی برای من بود تا بتونم در مورد خودرو و قطعات خودرو و نقد بررسی خودروهای برندها بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *