لیست نمایندگی های خارجی

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

اگر یک سری نکات کلیدی را در هنگام رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک در نظر بگیرید، می توانید طول عمر این قطعه را افزایش دهید. در صورت رعایت نکردن جانب احتیاط زمان رانندگی با این دست خودروها، دیر یا زود گذر شما به تعمیرگاه خواهد خورد. از آن جایی که این نوع گیربکس ها دارای ساختار پیچیده ای هستند، عیب یابی و تعمیرات آن ها باید حتما توسط افراد حرفه ای و کاربلد انجام شود، لذا انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در چنین شرایطی بسیار مهم است.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک خودرو

اگرچه جایگزین شدن گیربکس های اتوماتیک با نسل قدیمی و معمولی آن ها، رانندگی را بسیار آسان تر و دلچسب تر نمود، اما دغدغه های رانندگان را نیز برای مراقبت، نگهداری و تعمیر این نوع گیربکس ها افزایش داد. همان گونه که گفته شد اگر در هنگام رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک یک سری نکات مهم مربوط به نگهداری از این قطعات را رعایت نکنید و در شرایط سخت با این نوع خودروها رانندگی نمایید پس از مدت زمان کوتاهی شاهد بروز مشکلات کوچک و بزرگی در این بخش مهم خودرو خواهید بود.

شاید بزرگترین دغدغه مالکان خودروهای دنده اتوماتیک، پیدا کردن بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک خودروست، زیرا تعمیر گیربکس های اتوماتیک بسیار تخصصی و دشوار است و کاری نیست که از عهده هر شخصی برآید. تعمیرات مربوط به این نوع گیربکس ها حتما باید در تعمیرگاه های تخصصی صورت بگیرد که کارشناسان آن قادر به شناسایی صحیح عیوب خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن باشند و دانش و مهارت کافی برای انجام تعمیرات مربوط به این بخش را داشته باشند، تجهیزات آن ها برای عیب یابی و تعمیرات گیربکس مدرن و بروز و قیمت خدمات ارائه شده در این مرکز کاملا اقتصادی باشد.

image 1

گیربکس اتوماتیک خودرو را کجا تعمیر کنیم؟

در هر یک از مناطق تهران مراکزی جهت تعمیر گیربکس خودروهای دنده اتوماتیک وجود دارد، اما نمی توان به خدماتی که در این تعمیرگاه ها ارائه می شود به طور کامل اطمینان کرد. اگر در عیب یابی و برطرف سازی مشکلات خودرو موفق عمل نکنند، طولی نخواهد کشید که متوجه می شوید نه تنها مشکل گیربکس اتوماتیک خودروی شما برطرف نشده، بلکه این مشکل با علائم بیشتر و شدیدتر مجددا نمودار شده است. در چنین شرایطی شما خواهید ماند با یکسری هزینه ها و دردسرهای تازه.

تعمیرگاه تخصصی اتوداکار یکی از بهترین تعمیرگاه های تهران بزرگ است که کلیه خدمات حرفه ای گیربکس اتوماتیک را ارائه می دهد. سوابق کاری این تعمیرگاه و رضایت مشتریان آن می تواند بزرگترین گواه و تضمین این ادعا باشد.

اگر هنوز هم دچار شک و تردید هستید که گیربکس اتوماتیک خودروی خود را کجا تعمیر کنید، می توانید با اندکی تحقیق و همچنین گفت و گوی حضوری و غیر حضوری با کارشناسان این مرکز یا مشاهده محیط مجتمع، تصمیم خود در این زمینه را قطعی کنید. با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ما می توانید تفاوت را احساس کنید. برخی از مهم ترین خدماتی که در این مرکز برای تعمیر و نگهداری از گیربکس خودروهای دنده اتوماتیک ارائه می شود به شرح زیر است:

  • تست و بررسی گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی
  • دیاگ تخصصی خودروهای دنده اتوماتیک
  • تعمیر کامل گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی
  • بررسی و تنظیم ساعت گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی
  • بررسی علت روغن ریزی گیربکس اتوماتیک و برطرف سازی نشتی روغن
  • تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک
  • برطرف سازی مشکلات نرم افزاری گیربکس اتوماتیک
  • تعمیر تمامی مشکلات اعم از تقه زدن، خلاصی، لرزش، صداهای اضافی و…گیربکس اتوماتیک
  • انجام سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک

تعمیر و نگهداری گیربکس اتوماتیک

خرابی گیربکس اتوماتیک به صورت خاموش اتفاق نمی افتد و بی علامت نیست و معمولا با یک سری علائم همراه است که راننده را در جریان وضعیت این سیستم قرار می دهد. به طور معمول گیربکس های اتوماتیک با تولید صداهای غیرعادی نظیر زوزه کشیدن و جرینگ جرینگ، لرزش و لغزش در زمان توقف یا تعویض دنده، صدور هشدار حالت اضطراری توسط ECU، تقه زدن در هنگام تعویض دنده و… راننده را متوجه وجود مشکل در جعبه دنده خودرو می کنند.

اگر گیربکس اتوماتیک یکی از این علائم را دارد و شما زمان رسیدگی به آن را به تعویق می اندازید، مطمئن باشید در آینده نزدیک مجبور به متحمل شدن هزینه های گزافی خواهید شد. نادیده گرفتن و پشت گوش انداختن خطاها و همچنین زمان انجام سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک برای شما بسیار گران تمام می شود.

image

سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک

به منظور بهبود عملکرد گیربکس های اتوماتیک و بالا بردن عمر مفید آن ها، باید در دوره های مختلف سطح و کیفیت روغن گیربکس و صافی آن بررسی شود و در صورت نیاز آن ها را تعویض کرد. به طور معمول زمان انجام سرویس های دوره ای برای هر بخش در کتابچه راهنمای خودرو و توسط کمپانی تولید کننده ذکر شده است، اما از نظر کارشناسان ما این زمان به کارکرد و شرایط رانندگی با خودرو بستگی دارد و با توجه به این تفاسیر می توانید بین هر ۲۰ تا ۳۰ هزار کیلومتر جهت انجام سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که عامل اصلی به وجود آمدن مشکلات ریز و درشت در گیربکس اتوماتیک، کم شدن روغن و یا از دست دادن کیفیت آن برای روانکاری جعبه دنده است، لذا بهترین کار این است که در کارکرد مشخص جهت تعویض روغن گیربکس و فیلتر آن اقدام کنید. همچنین در صورت مشاهده هرگونه علامتی که طبق توضیحات ارائه شده خبر از خرابی گیربکس اتوماتیک می دهند، هر چه سریع تر به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

کارشناسان اتوداکار با بهره گیری از دانش روز دنیا و تجهیزات پیشرفته، آماده ارائه تمامی خدمات تخصصی مربوط به سیستم انتقال قدرت خودروهای اتوماتیک و خارجی به شما عزیزان هستند. اگر خودروی شما با مشکل مواجه شده است، می توانید ابتدا با تیم متخصص ما ارتباط برقرار کرده و از آن ها مشاوره و راهنمایی دریافت کنید تا بهترین تصمیم را برای بهبود وضعیت فعلی خودروی خود اتخاذ نمایید. 

sina Nikousefat

من سینا نیکوصفت عاشق دنیای خودرو هستم و از بچگی بی نهایت به خودرو و برندهای خودروسازی علاقه داشتم و همیشه مجله های خودرو رو خریداری میکردم و میخوندم. اتوگرام یک ایده عالی برای من بود تا بتونم در مورد خودرو و قطعات خودرو و نقد بررسی خودروهای برندها بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *